tvåbarnsmamma funderar och fotograferar

Direktlänk till inlägg 7 december 2010

Velig

Av Makane - 7 december 2010 12:47

Efter att ha testat den här bloggen ett tag så är jag tyvärr inte nöjd. Det stör mig att jag inte kan ändra så mycket som på blogg.se. Det är mycket lättare att ändra saker här, men man kan ändra för lite.


Jag har ett nytt projekt på gång, men har inte riktigt fått ordning på det, så jag låter det vara hemligt än så länge.


Men om jag skulle få för mig att blogga igen fram tills det blir färdigt, så blir det på den gamla vanliga bloggen igen...


 

Ja Elin, jag vet att jag är tramsig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Makane - 28 november 2010 21:44

Alltså, egentligen tycker jag att det är ett fånigt program. Och jag förstår inte för mitt liv hur man vill utsätta sig (och sina barn!!) för något sådant. Men idag var det final och eftersom Maja var vaken och det inte kändes lämpligt att titta på A...

Av Makane - 28 november 2010 21:32

  På my heritage kan man kolla vem ens barn är mest lik. Och detta gjorde jag. Och möttes av följande sanningar.   MyHeritage: Look-alike Meter - Geneology - Genealogy research   MyHeritage: Släktträd - Släktforskning - Kändisar - Co...

Av Makane - 28 november 2010 21:15

Ska börja med att säga att vi hade en underbar dag, verkligen. Men när man tar de priserna som de gör, och man får stå och vänta på att bli eskorterad upp, ja då höjer de ens förväntningar ganska mycket. Och när man då möts av pyttesmå duschar som me...

Av Makane - 28 november 2010 09:02


Jag ska tillsammans med mina systrar till Hagabadet och bada och äta brunch. En för tidig julklapp som inte kunde kommit vid ett bättre tillfälle. Det ska bli helt underbart. Det var några år sedan vi umgicks vi tre utan barn också så därför blir det...

Av Makane - 28 november 2010 00:49

Om man har en länk med en bild som man vill ha på bloggen här. Hur gör man då? Alltså jag vill ha den i menyn här till höger. Som bloglovingikonen ungefär, fast för t.ex. Buzzador. Jag har inte hittat någonstans där jag kan gå in i stil och designmal...

Presentation

Snart 30, tvåbarnsmamma, resestuderande, Japantokig, resgalen, dataspelsnörd, musikfantast, tv-seriefreak och ständigt fotograferande.
Där har ni mig.

Vill ni veta mer, följ min blogg och var inte rädd för att fråga.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards